Eliberati ziaristii!

by

Curat|Murdar, prin apollinaire, si preluat de Arhi, a lansat un protest impotriva inchiderii celor patru ziaristi din Cluj.

E un gest de solidaritate frumos, dar care ma indoiesc ca va avea ecou in blegosfera. De ce?

Pentru ca nu iti treci numele pe protest, nu lasi linkuri care sa dea frumos langa numele lui manafu sau zoso.

Pentru ca e o luare de poziitie coerenta, serioasa, impotriva a ceva real, palpabil, nu cuvantari stupide, la luna si la pupicuristi.

Pentru ca nu implica imbratisari la Universitate.

Pentru ca e vorba de un om adevarat, iar in blegosfera se traieste doar cibernetic.

Eliberati ziaristii, domnilor comunisti!

11 răspunsuri to “Eliberati ziaristii!”

  1. mariusnicolescu Says:

    foarte frumos. imi place atat actiunea facuta de cei de la curat\murdar cat si comentariul de aici.

  2. blegoo Says:

    pai, poate o preiei si tu… si ii inviti si pe altii, desi nu se pun linkuri:))

  3. mariusnicolescu Says:

    a fost preluata de mien intr-un material ceva mai amplu: http://mariusnicolescu.wordpress.com/2007/01/17/guantanamo-bay-de-romania/

  4. Guantanamo Bay de Romania « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] de cativa bloggeri, pe la mijlocul lui decembrie, acesta are un scop, intrati si convingeti-va. Blegoo, de asemenea comenteaza foarte pertinent, zic eu, cu privire la acestea. In tot acest timp, Dan […]

  5. stefanM Says:

    chiar interesanta aceasta „tacere a mieilor”, daca nu spune nimic „lideru’ turmei”. Sa fie oare asa? Deja sa fie create niste „partide” in blogosfera? Desi am „banuielile mele”, vreau sa le intemeiez…

  6. medeea Says:

    am preluat si eu, desi nu am cititori prea multi. dar ma gandesc ca si unu daca afla de treaba asta si tot e bine

  7. irina Says:

    vorba medeei: am preluat si eu. dar intreb si aici, cum am intrebat si la mine pe blog: de ce exista 2 petitii pe tema asta? si mai intreb, doar aici (ca la mine am uitat): de ce una e (doar) in franceza si cealalta e atat de lunga?

  8. Arhi Says:

    pentru ca nici macar cei care-i sunt apropiati nu sunt uniti in ideea de a-l elibera…

  9. fanel Says:

    Treaba e dubioasa….astia de la pe Teveleziuniile comerciale(Vantu TV, Sarbu TV,Irinel TV, Catavencu Tv(asta-i Tvru) sau alte prosturi) nu au zis nimic, de parca ala e in greva de pomana. Incredibil e mai important cum fata Nora unui fost Comunist(vezi tata lu Irinel Columbeanu) sau cum se fute in cur pe bani Basescu si Tariceanu cu scrisorelele lor de amor, decat ca unu face greva foamei in parnaie nevinovat(prezumtia de nevinovatie).
    Media din Romania e facuta cu picioarele….halal sa ne fie.

    Dormiti linistiti comunistii vegheaza !

  10. Eliberati jurnalistii! « avizier personal Says:

    […] multe info gasiti pe blegoo (inclusiv linkuri catre ale site-uri care au preluat protestul) si pe blogul lui Andrei Crivat […]

  11. Eliberati jurnalistii! at avizier personal Says:

    […] multe info gasiti pe blegoo (inclusiv linkuri catre ale site-uri care au preluat protestul) si pe blogul lui Andrei Crivat […]

Lasă un răspuns

