SC Netoo SRL

by

Si a fost si Netoo 5. Doamne, cat de naivi am putut sa fiu. Eu imi tot dadeam cu parerea ca Netoo e un flas agregator de popularitate, initiative stupide, cand de fapt e mult mai simplu.

Netoo se doreste a fi pe viitor o societate comerciala. Un fel de Asociatia Jurnalistilor Romani. Cu afiliere, taxe, impozite, etc. Dom’ne, recunosc, mi-a luat mult sa ma luminez. Jos palaria, o strategie foarte buna.

Legat de discutiile de la Netoo, imediat revenim cu un comentariu.

4 răspunsuri to “SC Netoo SRL”

  1. Ana Says:

    Asociatia Jurnalistilor Romani nu este o societate comerciala. Orice asociatie este un ONG (organizatie non-guvernamentala) si este prin definitie non-profit.

  2. blegoo Says:

    Nu stiam ca exista aceasta asociatie. Eu am inventat-o in scopul articolului. Deturnarea discutiei nu prinde, cel putin din punctul meu de vedere.

  3. adiz Says:

    bine tintit ! acolo mi se parea si mie ca duc discutiile … intai o intalnire, apoi un club, si in final o asociatie condusa de cei cu initiativa …
    poate n-ar strica macar pentru a-i ajuta logistic pe unii si altii (adica dpdv incasat bani pe timpul pierdut)

  4. Blegoo » Aniversare (avanpremiera) Says:

    […] desi nascut cu vreo luna mai devreme, a luat imediat atitudine; eforturile lui (Blegoo 1.0) au fost decisive in demiterea si inmormantarea cu pompa si onor al celebrului Netoo… Intr-adevar, se poate […]

Lasă un răspuns

